Siqareti çəkməyi buraxmağa qərar vermək, siqaret çəkməyi buraxmaqdan daha çətindir, amma siz əgər çətin olanı edə bildinizsə yəni, siqaret çəkməyi bitirməyə qərar verdinizsə ən önemli addımı atmısınız. Həm maddi həmdə mənəvi şəkildə insana zərər vuran siqareti tərgitmək üçün texnologiyadan kömək ala bilərsiniz. Bu tetbiqetmələr, siqareti tərgitdikdən sonra vücudunuzdaki dəyisikliklər və bəzi statiskalar göstərir. Siqaret çəkməməyə kömək edəcək tetbiqlərdə yer alan qalibiyyet sistemi sizi motivasiya edəcək. Bu yazıda sizin üçün siqaretə çəkməyə son qoyamağa kömək olacaq tətbiqləri bir araya gətirdik.
QuitNow siqaret çəkməyə son!
QuitNow giriş elədiyiniz zaman siqareti çəkməyi sonlandırmaq kimi çətin bir qərar aldığınız üçün sizə “Təbriklər„ deyə bir mesaj gəlir. Verilen sualları cavabladıqdan sonra tətbiqetmə “Siqaretsiz gün sayı„, “İtirliməyən pul„, “Qazanılan zaman„ kimi statiskalara bölür. QuitNow’da həm de siqaret çəkməyi bitirən insanlardan ibarət qrup var. Onlarla söhbete qatılmaq da mümkündür.

Beat Smoking
Beat Smoking gündə neçə ədəd siqaret çəkdiyinizi nə qədər bağımlı olduğunuzu və hal-hazırda nə hiss etdiyinizi sual verir. Beat Smoking’də həmdə nikotin bağımlılığı olanlar üçün sayğac da var. Bu sayğac 99% ilə başlayır. Beat Smoking’də siqaretdən qurtulmaq üçün bu sayğacı 50% səviyyəsinə endirmək lazımdır. “Sayğacin elmi açıqlamasını öyren„ deyə bir buton gəlir və o butona baxdıqdan sonra sayğacın elmi açıqlaması gələcək.
Tətbiqlər: QuitNow & BeatSmoking

Rəy yaz

Rəyinizi yazın
Adınızı daxil edin