Hindistanın əsas onlayn təhsil platforma startapı, 400 milyon dollarlıq yeni bir investisiya seriyası üçün danışıqlara başladı.

Hindistanda çox məşhur olan onlayn təhsil platforması Byju ‘nin 400 milyon dollarlıq yeni bir tur üçün danışıqlara başladığını elan etdi. Bu məbləğin bir investisiya məbləğinin müəssisənin dəyərini 10 milyard dollara qədər artıracağı bildirilir. Xüsusilə Covid-19 epidemiyası zamanı böyük maraq görən platforma bu küləyi arxasında daşıyır.

Keçən il etdiyi sərmayədə, qiymətləndirməsi 5.75 milyard dollara çatan Bangalore mərkəzli təşəbbüs, keçən ilin iyul ayında Qatar İnvestisiya Təşkilatı və Owl Ventures tərəfindən 150 milyon dollarlıq investisiya aldı. Artıq təşəbbüs Tiger Global və General Atlantic-dən 300 ilə 350 milyon dollar arasında bir məbləğ təmin etdi. Yəqin ki, Byju ilə əvvəlki investorların və ya yeni gələcək investorların yanında olan Byju yeni tur yatırımını bağlamaq üçün 400 milyon dollar sərmayə qoyacaq.

Doqquz yaşlı təşəbbüs yeni tur investisiya yatırımlarını hədəflərinə uyğun olaraq tamamlasa, bu, Hindistanın ikinci ən dəyərli cəhdi olacaqdır. Qeyd etmək lazımdır ki, Hindistanda qiymətləndirməsini artıran ilk şirkət Paytm-dır. Mövzuya yaxın mənbələr 400 milyon dollarlıq investisiya dövrünün başa çatması üçün mövcud şərtlərin müzakirə edildiyini bildirirlər. Artıq şirkətə və müəssisəyə investisiya qoyan şirkətlər heç bir açıqlama vermirlər.

Byju indiyə qədər 1,3 milyard dollar investisiya topladı. Həm təşəbbüsün təklif etdiyi pulsuz təlimdə, həm də epidemiya zamanı premium müştərilərin sayında inanılmaz artım müşahidə olunur. Təkcə mart ayında veb saytın trafiki 150 faiz artdı və platformaya 6 milyon tələbə əlavə edildi. Hindistan əhalisini nəzərə alsaq inanılmaz bir rəqəmdir. Eyni zamanda, platformada tələbələri  dövlət imtahanlarına hazırlayan modullardan tutmuş xüsusi təcrübə sahələrinə qədər geniş bir məzmun mövcuddur.

Sonda Byju, İngilis dilində aksenti inkişaf etdirmək üçün sərmayə qoydu və fərqli təhsil sistemlərinə uyğunlaşmağa çalışdı. Bu, təşəbbüsün təkcə Hindistana deyil, beynəlxalq səhnəyə çıxmaq məqsədinə işarə edir. Son rəqəmlərə görə, keçən il təşəbbüs, 35 milyon qeydiyyatdan keçmiş istifadəçisi olan və onlardan 2.4 milyonu ödəniş edən müştərilər kateqoriyasında olduğunu açıqladı.

 

Toğrul Paşabəyli

Rəy yaz

Rəyinizi yazın
Adınızı daxil edin